RH-gnoRPM , reinst=madness, viz hlasky z terminalu

petr azzi na centrum.cz
Pondělí Říjen 9 02:00:00 CEST 2000

Stahnul jsem si z netu program gnomeICU
((ICQ - pod linux)
> gnomeicu-0.64-2.i386.rpm

instalace na cerstvejch RedHatech 6.2 nefunguje protoze
gnoRPM v instalackach nenahrava nic co mam (z hlasech jsem
pochopil neco jako verzi <=3 ).

Nevahal jsem a downloadowal jsem si novi gnoRPM
> rpm-4.0-6x.i386.rpm z ftp.linux.cz

spustil jsem instalaci v terminalu, jako argument jsem dal
[-i] (instalace, asi jsem spis mnel dat [-U], jako upgrade)..
- dopadlo to tak ze vse je OK, az na to ze mam udelat
--rebulddb.

spustil prikaz rpm --rebuilddb
- skoncilo to opet bezchyb..

Pustil jsem se do instalace gnomeICU... (v X-window)
ta napul prbehla ale nijak nenabehnul grafickej gnoRPM.
tim napul myslim ze applet gnomeICU si do panelu vlozit muzu
.. jako ze je v nabidce, nicmene nic se nestane, ani start ICU
z terminalu poradne nenabehne ..

co ted. chtel jsem odinstalovat to co jsem nahraval a ejhle.

Vypis z terminalu ..
[root na localhost RPM]# rpm -U rpm-4.0-6x.i386.rpm
balíček rpm-4.0-6x je již nainstalován
[root na localhost RPM]# rpm -e rpm-4.0-6x.i386.rpm
chyba: balíček rpm-4.0-6x.i386.rpm není nainstalován
[root na localhost RPM]#

CO si mam o tyhle hlasce myslet.. je to preci nelogicky
.. odebral bych to v grafickym gnoRPM ale ten nejdez menu
zpustit..

Pomozte...

1,
Nevim jak rozhejbat gnoRPM tak aby nabehlo v graficky podobe.
snad bych uz pak nasel a odinstaloval gnomeICU.

2,
Stahnul jsem si verzi gnoRPM > rpm-3.0.5-9.6x.i386.rpm z
upgrade na ftp RedHatu
ale diky tomu ze je starsi nejsem sto ji v konzoli
nainstalovat, dokola mi to pise ze soubory koliguji s novejsi
verzi..

..  dik

AzZi