Beginer: jeké programy na stahování pošty

Milan Kundrat milank na iftprogres.cz
Pondělí Říjen 9 08:08:50 CEST 2000

    Dobrý den !

    Mám takový ani ne problém, ale spíše prosbu.

    Chtěl bych si doma zřídit takový malý server na stahování pošty z internetu. Měl bych asi takovouto představu:
    každou noc se připojí k internetu, odešle a stáhne poštu z pěti různých účtů a zavěsí. Někdy během dne si zapnu druhý počítač (na něm všichni uživatelé pracují), který si automaticky všechny došlé zprávy stáhne. Nové zprávy se odešlou na server a na něm čekají do dalšího připojení.

Tolik všechno k funkci. Chtěl bych se zeptat, jaké programy mám použít na straně serveru a jaké na pracovní stanici ? Popř. jaká distribuce bude vhodná na server ?

Server :  386  33MHz, 4MB RAM, 100MB HDD, Modem Rockwell - ISA interní, síťovka 3C509b
    - bude to stačit ?

Stanice: PII 333MHz ....  jede mi na ni RH 6.2cz

    díky

        Milan Kundrát

P.S.: Chtěl bych jenom zhruba vědět jaký program na co. Nastavením jednotlivých programů bych se chtěl prokousat sám. :-)
V té záplavě programů se nějak neorientuji, který je lepší a který horší.