mgetty a caller-id (trochu offtopic)

Hanus Adler had na integralis.cz
Pondělí Říjen 9 10:18:16 CEST 2000

dobry den,

dival jsem se na dokumentaci mgetty a tam se zminuji o tom, ze nekteri
provideri mohou na pozadani zapnout sluzbu caller id, coz znamena, ze
kdyz mi nekdo vola, ustredna mi mezi prvnim a druhym zazvonenim posle
cislo volajiciho a mgetty se pak muze rozhodnout, zda ma telefon
zvednout nebo ne. Ptal jsem se na SPT, ale operatorka o tom nic nevedela
a snazila se mi vnutit ISDN...

Tak se chci zeptat, zda nekdo zde nevi, je-li tahle sluzba dostupna na
novych digitalnich ustrednach, zda ji SPT nekomu poskytl, a zda to je
funkcni.

diky

Hanus Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."