Redhat 5.2

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Říjen 9 11:13:17 CEST 2000

| Odesílatel: Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz>

| Upgrade na nejnovejsi verzi penize stoji; jak muj cas, tak
| bandwidth (ci instalacni CD) zadarmo nejsou.

| Patchujte sam? Distribuci jsem volil hlavne proto, abych se
| nemusel s kazdou opravou zabyvat tim, jak vyrobit nove instalacni
| baliky (rpm, deb, ...).

| Da se delat. Vyhlasit obcanskou neposlusnost a "RedHat se chova
| jako Microsoft".
|

| Jak je na tom SuSE? Debian?

Nechci zakladat flame, ale mne se cim dal vic libi freeBSD, taky kvuli
moznostem upgrade a instalacim. Mozna na nej prejdu ouplne. Sice jejich
konfiguracni program totalne zmastil konfiguraci, kdyz jsem tam neco
dopisoval rucne, ale to se deje i linuxconfu (a protoo ho nepouzivam).

Tam se prekrasne vsechno instaluje z tzv. ports a pres tohle klidne
upgradnete jakkoliv stary system na nejnovejsi bez jakychkoliv problemu.
Proste parada nostra. Jen to hcce trosku pripojeni do internetu, nebot
vsechno sosa z autorizovaneho mirroru nebo primo z freebsd.org, ale je
mozne, ze to jde upgradnout i z CD (nezkoumal jsem tuto moznost, nebylo
treba, navic pracuji vetsinou nadalku).

Navic se vsechno kompiluje ze zdrojaku, ale muzete si sehnat prelozene
baliky, nicmene ti paranoidnejsi z nas radeji nechaji stroj par tydnu
kompilovat ze zdrojaku.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz