Redhat 7.0 iso image & MD5SUM & pavuk

Stefan Ondrejicka ondrej na idata.sk
Pondělí Říjen 9 11:26:06 CEST 2000

On Wed, 4 Oct 2000, Marcel Telka wrote:

Ahoj,

[...]
> Podobny problem som zazil, ked som stahoval iso image pavukom
> (pavuk-0.9pl26-RH6.2_1.i386.rpm). Ak som iso image stiahol wget-om, tak
> bol ok. Ze by chyba v pavukovi? ISO image som stahoval z ftp.redhat.sk.

Dost pochybujem ze chyba v pavukovi (nie ze by v nom neboli bugy, ale zasa
nie take co by likvidovali obsah suboru). S takymto spravanim som sa
stretol pri niektorych proxy serveroch. Obcas pri predcasnom ukonceni
spojenia pridaju nejaky bordel, takze poslednych par bajtikov po pade
spojenia je uplne odveci. Tazko taketo nieco detekovat, ale mozes pouzit
prepinac -rollback na odseknutie pozadovanej dlzky zo suboru po pade
spojania. Trebars -rollback 1000 odsekne poslednych 1000 bajtov, takze
pripadny bordel bude eliminovany.

> Dalsia vec (hlavne pre Stefana): myslim, ze parameter -maxrate v
> pavukovi nefunguje korektne. Ked som pouzil 'pavuk -maxrate 16000 -mode
> singlereget <url>', tak sirka pasma nebola obmedzena na 128 kbit/s, ale
> stahoval co linka dala. Alebo som ten parameter pouzil nespravne?

-maxrate $nr       - limit to maximal speed of transfer (kB/s)

vsimni si (kB/s) ... co znamena ze ty si mu dal limit na nejakych necelych
16 MB nie 16kB :-)

S pozdravom,
Stevo.

--
Stefan Ondrejicka <ondrej na idata.sk>
Beethovenova 11, 917 08 Trnava, Slovakia