RPM zacarovany kruh?

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Říjen 9 11:33:14 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> A zkusil jste to, nebo jen hadate? Ja jsem rpm 2.5.x na 3.0.x
> povysil snadno - proste jsem to nove stahl a nainstaloval. Na
> RedHatu 5.2... Ostatne, stahnout si src.rpm a udelat
> rpm --rebuild by tez melo jit.

presne toto spravys a pojde to. ja bit tebo tak najprv nieco skusim skor
jak zacnem pisat.

P.S. myslite si ze existuje taky magor ktori bi novu vberziu zabalil nou
samotnou a potom to expedoval?

--
clovek  je  tvor,  ktory sa  za presne stanovenych
laboratornych  podmienok (teplota,  tlak,  vlhkost

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-