OT? Lilypond - je tu nejaky hudebnik (bubenik)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Říjen 9 13:23:40 CEST 2000

| praci odvadi Tex (nevypisuje zadnou chybovou hlasku). Pokud to prelozim
do
| *.ps pomoci "lilypond -f ps skladba.ly" tak je to v poradku, ale bohuzel
| kvalita vystupu v ps je podstatne horsi (skoro bych rekl, ze lepsi by
bylo
| psat to rukou).

A jake je rozliseni z toho PS? Vypada to tak hrozne ikdyz to vytisknete na
+300dpi tiskarne?

| Do zdrojaku lze zadat nazev nastroje, ktery se ma pouzit ve vytvarenem
MIDI
| souboru. To je v pohode, pokud mi staci nektery z nastroju standardne
| obsazenych v General MIDI. Ovsem ja potrebuju na bici. Pro bici nastroje
bez
| vysky tonu je podle specifikace General MIDI vyhrazen kanal 10, kde je
vyska
| tonu nahrazena nastrojem, napr. ton F# je Closed Hi-Hat. Vite nekdo jako
| donutit Lilypond k pouzivani kanalu 10? V dokumentaci o tom nic neni.

Nevim, ale nektere postarssi sekvencery mely pravidlo, ze track# =
midi_channell#

Zkuste bici dat na track 10 pokud se tam neda jinak vybrat MIDIchnl.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications