LICQ pod RedHat 7

Pavel Tuma xtump04 na sorry.vse.cz
Pondělí Říjen 9 17:48:00 CEST 2000

On 5 Oct 2000, Zdenek Lukes wrote:

> ale po naslednem spusteni mi naskocilo okno s licq, ale s timto oknem
> neslo dale pracovat. LICQ sice pracovalo jak ma ale neslo se dostat ke
> zpravam a zavrit okno jsem mohl pouze pomoci kill. Zkousel jsem i verze
> 0.85, ale se stejnym vyzledkem.

mel jsem podobny problem ... stejne priznaky ...  licq 0.85, GTK_gui
plugin na RH6.2. zatimco stejne licq na stejnem OS na jinem stroji
fungovvalo dobre ?! obe jsem upgradoval z verze 0.80 a po upgradu zacaly
vybihat hlasky typu ze jsou nektere radky v konfigu ignorovany ...

zkus smazat komplet adresar .licq, nechat pri spusteni vygenerovat
konfigy znova, pak probrat kontakty, ktery nepotrebujes (jsem snizil ze
70 na 31 ... ze by hranice 64 ?), ty zbyly vratit zpatky a vratit jim
history.

od ty doby mi to zatim bezi ...

			        	      Pavel Tuma
				      (a.k.a. Charon / UFO / BM)