jak nabootovat

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Pondělí Říjen 9 19:00:52 CEST 2000

 Petr Šobáň napsal:
> [...]

po namonteni root-filesystemu treba do /mnt lze udelat
spustit prikaz:

chroot /mnt /bin/bash
a nasledne spustit
lilo

chroot se nachazi myslim v /sbin ( ve vasem pripade /mnt/sbin )

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a