NWclient

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Pondělí Říjen 9 22:24:36 CEST 2000

On Mon, 9 Oct 2000, Kurecka Radomir wrote:

> Zdravim,
> mam problem rozchodit NWClienta.
> 	Z ftp.calderasystems jsem si stahnul
> nwclient+utils-4.2.2-2.i386.rpm a take  nkfs-4.2.1. Odinstaloval jsem
> RedHatovskeho ncpfs.

Takze jestli tomu rozumim, tak mate RedHat. To je problem, protoze Caldera
ma vlastni jadro. Potom je proti tomu redhatimu nemozne pouzit jejich
moduly. Budete muset stahnout i jejich jadro.

> A jeste jeden hloupy dotaz - lze tohoto klienta pouzit, i kdyz v lokalni
> siti neni zadny NWServer a spojovat se bude pres TCP/IP?

Mam za to, ze to drive neslo, ale mozna mezitim pokrocili
dale. Mimochodem, ten klient byval za penize. Pokud ho nemate koupeny, mam
za to, ze stejne chodit nebude, chtelo to jeste nejake soubory, ktere na
ftp nebyly.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.