Minolta PagePro 18L - Tiger

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Říjen 10 09:15:04 CEST 2000

Roman DAVID <rdavid na danet.cz> wrote:
 : Daniel Kollar wrote:
 :>
 :> Rozmyslam o zakupeni tlaciarne Minolta PagePro 18L - Tiger a jej zapojeni
 :> pod linux. Nema niekto nejake skusenosti s touto tlaciarnou?
 :>
 :> Daniel Kollar
 :>

 : Zdravim,
 : osobni zkusenost nemam, ale Minolta se chlubi tim,
 : jak podporuje Linux, viz:

 : http://www.minolta.cz/zprava_view.asp?id=80

ano, podporuje <irony> ohromne skvele </irony> hlavne ze na mojej
PagePro 8L pouzivam emulaciu HP laserjet II (cize nizsie rozlisenie...),
lebo nativny ovladac akosi neexistuje...

<rant>
a mimochodom k ovladacom sa cez ich stranku neda doklikat, lebo
pouzivaju ../ v URL (cize som bol donuteny pustit netscape lebo
netscape dokaze kompenzovat blbost autora stranky, podobne ako IE dokaze
kompenzovat ked niekto pouziva http:\\ :-))

a linux tam vobec nie je v zozname OS
</rant>

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |