ATX - SmartUPS - regulerni shutdown - znaovu nenastartuje

Úterý Říjen 10 11:27:04 CEST 2000

On Tue, 10 Oct 2000, Radek Valek wrote:

> Vim, ze to bude bud ATX nebo nastaveni UPSarny - presto - muzete mi nekdo
> poradit, jak docilit, aby po obnoveni napajeni UPS nabehl router ?

Problem UPSky to asi nebude, ty se zapinaji automaticky (i kdyz tam muzete
nekdy nastavit prodlevu, aby si UPSka nejdriv dobila baterky, coz vubec
neni spatna vec). Takze bude problem s tim ATX: musite zjistit takovou
kombinaci konfigurace BIOSu a zpusobu vypnuti (softwarove, ztratou
napajeni), ze po obnoveni napajeni samocinne nastartuje. V normalnim
pripade by melo fungovat, ze v setupu nastavite neco s nazvem jako
"reboot on power loss" a pri shutdownu pro nedostatek elektriny nejdriv
naprogramujete UPSku na automaticke vypnuti po primerene casove prodleve a
pak system zastavite bez toho, abyste masinu softwarove (pres APM) vypnul.