DNS, problem s pristupem z W98

Vlasakp na metro.dp-praha.cz Vlasakp na metro.dp-praha.cz
Úterý Říjen 10 11:37:10 CEST 2000

Hezky den
Petr
Nainstaloval jsem RedHat 6.2 (Computer Press) jako server. Chci ho
pouzit jako intranet, souborovy a DNS. Ze strany server se zda ze
vsechno chodi OK, ale pri prihlasovani z W98 dostanu vzdy "zadny
domenovy server vase heslo neoveril ..". Z W98 se na server dostanu
pres telnet, funguje HTTP (pouze na IP), ping (pouze na IP). Sit
na W98 mam nastevenou IP-rucne, Wins-ne, DHCP-ne, DNS-ano, rizeni
pristupu-spolecne (na individualni pry musi byt NT server).
Na serveru se vsechny demoni spusti, HOSTNAME, host, network ap.
mam vyplnene, named.conf prikladam
acl default{
};
options {
	directory "/var/named";
};
zone "." {
	type hint;
	file "named.ca";
};
zone "firma" {
	type master;
	file "firma";
};
zone "0.0.127.IN-ADDR.ARPA" {
	type master;
	file "127.0.0";
};
zone "0.20.172.IN-ADDR.ARPA" {
	type master;
	file "172.20.0.";
};
soubor firma (zapisy jsem zkousel i s domenou s teckama)
$TTL	43200
@		IN	SOA	serverb	admin.serverb (
			2000100910 ; serial
			3600 ; refresh
			900 ; retry
			1209600 ; expire
			43200 ; default_ttl
			)
@		IN	MX	5	serverb
@		IN	NS	serverb
@		IN	A	172.20.0.1

localhost	IN	A	127.0.0.1
serverb	IN	A	172.20.0.1
pc1		IN	A	172.20.0.80

soubor 172.20.0.
[...]

80		IN	PTR	pc1
1		IN	PTR	serverb

reverzni zaznam pro lokalhost je obdobny

Prostudoval jsem helpy, help na bind.com, takze si myslim ze
name.conf a soubory s informacemi o domene jsou OK, chyba bude
nejspis na strane s Windowz. Zkousel jsem na Bind 8 a ted na 9beta.
Za jakoukoliv radu Diky.

*Name Petr Vlasak
*Mail vlasakp na metro.dp-praha.cz
*Telefon 226 23351 "7-15"