mutt a sendmail

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Úterý Říjen 10 13:34:12 CEST 2000

Mutt na serveru RH62 mi nechce posilat postu do iternetu.

Mam server RH62cz, na nem mi bezi sendmail (byl soucasti
distribuce), pripojeny na pevnou linku s nastavenou def. gateway,
kam ma posilat postu, ktera neni lokalne dorucitelna. Pokud se
pripojim z windows stanice z nejakeho klienta protokolem smtp,
posta je spravne dorucena jak lokalne, tak do inetu. Pokud si
spustim terminal, abych mohl pouzivat mutt, a napisi postu v
muttu, pak mi ji doruci jen lokalne, do inetu posta odejde rourou
do "/usr/sbin/sendmail" bez jakehokoliv komentare ale neni nikdy
dorucena adresatovi - podle meho ji sendmail proste stopi... Jine
vysvetleni nemam.

Zkousel jsem nastavovat ruzne parametry v .muttrc, ale bez
valneho vysledku. Asi jsem prehledl neco podstatneho.

Diky za pomoc

Martin

K chatování je tu http://www.XChat.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz