Autologon

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Říjen 10 13:57:55 CEST 2000

> Zdravim,

> me se pousti X automaticky, pouze nevim jak se zbavit prihlasovaciho okna
> pustit rovnou nejakou aplikaci.

To je dane prave tim, ze startuje z petky runlevelu (viz. /etc/inittab).
Zustava tedy problem prihlasovaciho okna. Linux je system viceuzivatelsky,
mam tedy pocit, ze nekdo se musi preci jenom prihlasit. At jiz root ci
nejaky user. Protoze se do prihlasovaciho okna musi vepsat uziv. jmeno a
heslo klavesnici, coz nahradit tento vstup vstupem ze souboru? To ovsem
znamena mit heslo nekde v souboru a s bezpecnosti je to ponekud nahnute.
Ovsem jsou to je moje teoreticke uvahy od stolu, sam jsem nic podobneho
nezkousel.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz