mutt a sendmail

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Úterý Říjen 10 14:16:16 CEST 2000

wrote:
> [...]
abych
stopi...

> Ehm. A Co Je Napsano V Logu
(tm)?

Oct 10 13:55:08 Qiss_server sendmail[2967]: NAA02967: from=leby,
size=296, class
=0, pri=30296, nrcpts=1,
msgid=<20001010135508.A2909 na Qiss_server.qiss.cz>,
relay=leby na localhost

Oct 10 13:55:09 Qiss_server sendmail[2969]: NAA02967:
to=mlebeda na centrum.cz,
ctl addr=leby (504/100), delay=00:00:01, xdelay=00:00:01,
mailer=smtp,
relay=mbox.top.cz. [62.168.41.4], stat=Sent (NAA21323 Message
accepted for delivery)>

ok.. zda se ze odejde, ale proc to do pr..le nedojde, když to
odešlu ze sousedniho počítače na stejnou adresu, je to tam za cca
10sec, prez stejny sendmail, pouze se na nej pripojuji prez smtp,
ne lokalne...

Byla by pro mutt jina cesta odesilani nez prez primo na sendmail??
Nejde mi o ciste provedeni, ale o fungujici mutt.

Martin

K chatování je tu http://www.XChat.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz