OKI printer?

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Úterý Říjen 10 14:43:03 CEST 2000

Ja nevim co delate s tiskarnou jineho nez tisknete, ze se vam rozsypala . V
kazdem pripade , u meho byvaleho zamestnavatele jsme pouzivali tiskarny
OKI, jak jehlickove tak LED a po celou dobu trvani meho zam. pomeru ( ctyri
roky !! ) nebylo treba nic jineho nez vymenit barvu a jednou za mesic vyluxovat
od zbytku papiru ( jehlickove ) a toneru ( LED ). Bylo jich tam pozehnane (
pres 40 ks ). Kazda z nich spotrebovala cca krabici papiru tydne a nepamatuji
se, ze by se nektera  rozsypala. Protoze jsem tam pracoval jako technik , mel
jsem moznost nekolikrat tyto tiskarny rozebrat a naopak na mne delaly dojem
solidni poctive prace. V dobe kdy v "epsonkach"  byl pouzivan cuprextit a
klasicka pouzdra soucastek , v "okinach" byla pozivana nejmodernejsi
technologie SMD a na vetsine soucastech bylo "Made in Japan".

Michal