FTP: Can't build data connection: Connection refused.

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Říjen 10 17:54:43 CEST 2000

> Tedy snad se nepletu, ale neni to prave presne obracene? Passive mode
> pres firewall prochazi bez problemu a ten puvodni zpusob ne ... bohuzel
> nektere servery pasivni mod nepodporuji.

Pravdepodobne se tady mysli firewall na cilovem stroji ;-) Nekteri parano=
ici
(trebas ja) na nekterych strojich proste nepovoli  na portech >1024 paket=
y s
nastavenym sync.
Coz je v pohode a rozumne, pokud nepotrebujete prave pasivni ftp. Az bude
jadro 2.4.0+ & iptables, tak to pujde vyresit lip (=3Dparanoici budou moc=
i byt
klidni a klienti pojedou pasivni ftp)
Zdenek Mazanec