php a'la chroot

Úterý Říjen 10 18:03:36 CEST 2000

Dňa 10. Oct 2000 o 17:53, Michal Krause napísal(a):

> A co Vam nefunguje? Me normalne beha, jenom na jednom miste se snazil
> nastavovat maximalni dobu behu skriptu (presne jmeno funkce si
> nepamatuji), coz stacilo zakomentovat a je po problemu.

ops, ospravedlnujem sa. zapol som safe mod a je to ok. ked som to skusal tak
som dostaval hlasku, nieco ako "cannot set more header information in safe
mode".. teraz to chodi v poriadku.. myslim ale, ze som mal pred restartom vtedy
otvoreny tiez imp, kdezto teraz nie. takze asi to bol problem medzi
klavesnicou a monitor:-)
este raz sorry aj za off topic..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk