Linux jako WinNT server?

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Úterý Říjen 10 19:11:04 CEST 2000

On Tue, 10 Oct 2000, razdva.cz wrote:

> Dobry den,
> chci se zaptat zda existuje neco pod linux, co by emulovalo funkci WinNT serveru. Mam namysli konkretne moznost v klientech W98 nastavit databazi uzivatelu (Ovladaci panely/Sit/Rizeni pristupu/individualni rizeni pristupu/???/) a jednotlivym sluzbam pak misto pouheho hesla priradit uzivatele, kteri ho smeji pouzivat.
> Dala by se na to aplikovat Samba? Popripade jak? Diky.
>
> kokosak

Uprimne receno strasne rad odpovidam lidem, co nemaji ani tolik
slusnosti, aby uvedli alespon nejake jmeno, kdyz uz si nemuzou pomoct od
freemailu.

Toz drahy kokosaku, precti si FAQ od samby, kdyz chces vedet na co se da
samba pouzit. Ale ze mam dneska rozvernou naladu, tak ti (to male t
je tam umyslne) rovnou reknu, ze ne, protoze zcela jiste nerozumis
pocitacum natolik, abys mohl pouivat development verze samby.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.