Omezeni prihlasovani uzivatelu

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Středa Říjen 11 09:15:36 CEST 2000

On 10 Oct 2000, at 22:55, Michal Krause wrote:

> Jak? (To neni provokace, zajima me to :)

Takhle: Pokud jsou vsechny programy spravne, tak to neobejdete.
Ale uz jsem videl (i v poslednim roce) dost programu, ktere se
zapomnely mrknout na shell v /etc/passwd. (Nebyla takovahle
chybka i nekde v ssh?)

Jeste jinak: Pokud uzivatele vubec nezalozite jako uzivatele v
/etc/passwd, je to mnohem lepsi, nez ho zakladat a pak mu
znemoznovat prihlasovani.
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny na antek.cz