Emacs, cestina, console a (ne)numericky blok

Vaclav Stepan w na bobr0.fjfi.cvut.cz
Středa Říjen 11 09:50:49 CEST 2000

Dobre dopoledne,

Upgradoval jsem doma z pravekeho RH 4.2 (kez je mu zeme lehka) na 6.2
a s tim i Emacs na 20.7. A ne a ne donutit Emacs, aby na konzoli bral
cisla na numerickem bloku jako cisla a ne jako ůěščřžýíá.

Nevyresil jste to prosim uz nekdo? Je dobry smer projit mapy klavesnice
terminalu (konzole)?

Diky

***
Me pokusy

Dival jsem se do czech.el, tam mi prijde, ze se numericke klavesy
na numerickem bloku definuji ([kbd1] ?1) etc a prislusne mapy
natahuji.

Cetl jsem dokumentaci k baliku, problem nikde zminovan neni.

Starsi baliky pocesteni maji cz-redefine-keypad, ale to uz je (zda se mi)
v propasti casu (aspon v novem czech.el nic takoveho neni).

***
Podminky:
Emacs 20.7, emacs-cs-utils-4.3, vsechny klavesnice (czech-prog-[123]),
mapa klavesnice samotneho linuxu us i czech (RH 6.2cz).

Pod X se vse chova korektne.
***
P.S.:
Dekuji za odpovedi na predchozi otazku (Ctrl+s).
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz