inet zmrzne po 20 minutach

moshna na YieldTech.cz moshna na YieldTech.cz
Středa Říjen 11 11:54:48 CEST 2000

On Tue, 10 Oct 2000 ico na beke.sk wrote:

> Po pripojeni do inetu cez ppp0 mi cca v 20 minute spojenie 'zamrzne'. To
> znamena, ze download suboru sa zasekne, natahovanie html stranky skonci, na
> modeme prestane blikat RX. Ping na modem oproti bez odozvy. Moj modem je
> Zyxel Elite, system RHL 6.2 CZ, ale tento isty problem som mal aj s RHL 6.1

Zjistete si verzi firmware modemu, prikaz ATI1. Jestli neni aspon 3.01
provedte upgrade.

Zapnete si debug na pppd, option 'debug' v /etc/ppp/options. Sledujte
potom hlasky od pppd ve /var/log/messages.

petr

--
Petr Mosnicka
YieldTech - the LINUX company