Prevod HW adresa na neco _human readable_

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Středa Říjen 11 12:22:29 CEST 2000

Libor Chocholaty wrote:

> A co trena zavest DHCP a HW adresam pridelit IP adresy?
> Libor

To uz mame na serveru s WinNT 4.0. Takze lze to nejak zjistit? Zatim
jsem to udelal tak, ze jsem si pingnul na vsechny jmena z WINS, tim jsem
je dostal do ARP tabulky, ale jen pouze ta, ktera jsou na stejnem
segmentu jako ja :-( Potreboval bych tam mit vsechny.

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708