HW profily - HDD v supliku

David Kuzela david na kuzela.cz
Úterý Říjen 10 20:22:44 CEST 2000

Jarda pise:
> Nasmerujte me prosim.
> Mam (jediny) hdd v supliku a pracuji s nim stridave na dvou ruznych pc
> (jiny MB, VGA, ...). Chci si
> udelat RedHat/KDE/Internet/StarOffice pracoviste, jak to mam
> nastavit? Spoustet jine kernely, nebo jine runlevely?:
>
> pc firma:
> PIII, Internet pres LAN
>
> pc doma:
> p200, DialUp modem

Ja bych zkusil nejdrive "odladit" dva ruzne runlevely a pak bych jejich
vyber zautomatizoval, nejlepe pomoci serioveho cisla nejakeho HW.

Kompilovat ruzne kernely mi prijde zbytecne (predstavte si upgrade na
vyssi verzi - a hlavne byste musel pri kazdem rebootu vybirat konfiguraci
manualne), melo by stacit zkompilovat odlisnosti do modulu. Netusim
ovsem, jak by za takovehle situace fungoval framebuffer.

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-