password encryption

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Říjen 12 09:19:03 CEST 2000

On Thu, Oct 12, 2000 at 07:28:27AM +0200, Michal Bozon wrote:

> Mam tomu rozumet tak, ze v shellu to opravdu nejde?

Podivejte se na manualovou stranku vaseho shellu a prectete si, co
vsechno jeste je shell, a co uz ne (co dela a co nedela). Pokud to
zjednodusim, tak shell je jenom prikazova radka, ktere reknete, jaky
program ma spustit a ona ho spusti. Navic ma vselijake sarapaticky k
tomu, abyste mohl spoustet vice programu najednou a nechat je nejak
interaktivizovat, presmerovavat vystupy/vstupy, programovat ...

Takze si bud naprogramujte jednoduchy programek, ktery se zepta
uzivatele na heslo a zavola na nej crypt(3) a ten programek si pak
poustejte v shellu, anebo si v tom shellu napiste ten prikaz perlu,
ktery udela to same, anebo si odnekud stahnete programky crypt(1) ci
mcrypt(1) apod. ... Jestli pak budete mit pocit, zda to jeste je v
shellu, anebo to uz neni v shellu, to uz nechame na vas ;-]

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//