password encryption

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Říjen 12 09:56:29 CEST 2000

Michal Bozon <bozonm na users.vscht.cz> wrote:

 :> Michal Bozon napsal:
 :> > Zdravim.
 :> >
 :> > Zajimalo by mne (protoze jsem to nikde nenasel) jakym zpusobem se sifruji
 :> > passwordy v passwd souboru. Nekde jsem se docetl ze prikazem crypt, ktery
 :>
 :> man crypt(3)

 : To je sice pekne, ale toto mi zobrazi manual k Ceckovemu prikazu crypt.
 : (aspon tady na OpenBSD, a jsem si temer jist ze na Linuxu (RH6.2cz) taky).
 : Ja bych ale potreboval skriptik napsat treba v pythonu nebo v shellu a ne
 : v C.

no ked v pythone tak:

from crypt import crypt
print crypt("sl", "heslo")