Fw: Beginer: jeké programy na stahování pošty

Milan Kundrat milank na iftprogres.cz
Čtvrtek Říjen 12 14:37:08 CEST 2000

>a nutne to nebude, podla mna sa da rozumny system s eximom alebo niecim
>podobnym napchat do 10 MB v pohode, a nejakych 90 MB na mail spool musi
>stacit aj v dnesnej dobe attachmentov vo worde :-)

To je přesně to co bych potřeboval ! :-)
Je to jenom pro rodinné použití a připojené k internetu to bude tak
maximálně 1 minutu/den. Nejde o bezpečnost, ale o funkčnost.

Mohl byste mi, prosím, zaslat nějaké podrobnosti k této instalaci ?
(distribuce, program na odesílání pošty, příjem pošty .....)

díky

Milan Kundrát

P.S.: Na soukromý mail. díky