OT: Jak a kam na *BSD ?

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Říjen 12 15:59:09 CEST 2000

On Thu, Oct 12, 2000 at 12:21:00PM +0200, Ing. Václav Peroutka wrote:
> Na inetu jsem nasel OpenBSD, FreeBSD, NetBSD, popisy, ale nikde zadne
> porovnani tech systemu. Je to neco jako u Linuxu distribuce, nebo jde kazda
> BSD vyvojova skupina svoji cestou ?

Koledujete si opravdu o velky flame :)

FreeBSD - asi nejvice friendly, zamerene na x86 architektury, pomerne
silne optimalizovane na sitovy provoz, memory management, FS ... ze
vsech BSD lze nejlepe zlokalizovat.

NetBSD - klasicke BSD, pomerne konzervativni, naportovane snad i na
topinkovace :) delsi dobu nevysla nova release, ale vyvojari ziji a
vydavaji patche.

OpenBSD - ultra-bezpecne BSD, vyvojari hodne audituji zdrojaky, silna
kryprografie primo v kernelu, pomerne pomaly FS ... chybi podpora SMP
(ale pracuje se na ni).

bye

P.S. Jinak co se tyce te bezpecnosti, zas tak horke to neni ... (Linux
versus BSD)

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//