jednorazova hesla a linux?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Říjen 12 16:17:31 CEST 2000

	Zdravim,

	potrebuji na neco rozjet nejaky uzivateli jednoduse stravitelny
system autorizace a chci to pomoci jednorazovych hesel.
Provozujete nekdo neco takoveho? Podpora na urovni PAM staci.
Nasel jsem akorat podporu pro CryptoCard ( http://www.cryptocard.com/ ).
RedHat ma pro to komplet podporu nebo je pam_cryptocard, ale jen pro
model RB-1. Bohuzel nevim o zadnem dodavateli techto "kalkulacek"
v okoli.
Nebo existuje podpora pro SecurID od RSA (Secure Dynamics)?
Nasel jsem na to tema jen zminku, ze existuje pam modul podporujici
zaroven i S/Key, ale vlastni modul jsem zatim prehledl.

Idealni by byla podpora pro BioSafe card, ale ty ceny jsou krute.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)