jednorazova hesla a linux?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Říjen 12 17:47:23 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> S/Key staci?

Ne, protoze nevim o tom, ze by nekdo vyrabel S/KEY kalkulator ve forme
samostane karty do kapsy nebo privesku na klice. Vim jen o softwarovych
implementacich.

> Zkuste
> http://freshmeat.net/projects/skey/?highlight=S%2FKEY
> a zkuste se na pam_skey zeptat treba AltaVisty nebo rpmfind.net
> (GRRR!
> http://rpmfind.net/linux/RPM/beowulf/i386/pam_skey-1.2-1.i386.html
> A trvalo mi patnact sekund to najit!!!)

Tam bylo SecurID a S/Key zaroven. Prvni je nedostupny a druhy se
netvari, ze by podporoval SecurID.

Uz distributora na CRYPTOCard znam - INFIMA. 3kKc je rozumna cena
za kus.

	Majkl (majkl na tesnet.cz)