Anaconda a RH7.0

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 12 21:36:37 CEST 2000

On Thu, 12 Oct 2000, Vajík František wrote:

> tak jsem tomu zase dal. Instaluju RH7.0 - vsechny balicky na PII350/128MB,
> disk WD205BA
> a uz trikrat se mi instalace kousla, vzdycky kdyz mi zbyvalo dokonce asi
> 270MB, pokazde
> u jineho balicku.

Jestli je to z CD tak CD muze byt vadne, pripadne mate spatny kabel k
CDROM.
Nepise to na (tusim) sedme obrazovce neco jako read after end of device?

> Nekdo tu psal o podobnem problemu ve starsich RH - pomohlo mu hybat mysi.
> Takze hybam
> mysi - spadne to. Nehybam mysi - taky to spadne.

Mysi se muselo hybat aby pocitan neusnul pres APM v biosu, stejneho efektu
lze dosahnout, kdyz se APM zakaze.

> Nevidite nekdo reseni? Mam vyzkouset nainstalovat jen cast balicku a zbytek
> doinstalovat
> rucne? Nesetkal jste se s tim nekdo? Je to chyba v anaconde?

Skusil bych textovou instalaci. No a nebo pri nejhorsim instalovat jen
base a pak to pridavat rucne.

Opravdu to zmrzne, nebo je mozne alespon prepinat mezi obrazovkami,
pripadne jde nece zadat na druhe konzoli?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.