Jak a kam na *BSD ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 13 08:44:34 CEST 2000

| Odesílatel: Ing. Václav Peroutka <peroutka na okd.cz>
| Na inetu jsem nasel OpenBSD, FreeBSD, NetBSD, popisy, ale nikde zadne
| porovnani tech systemu. Je to neco jako u Linuxu distribuce, nebo jde
kazda
| BSD vyvojova skupina svoji cestou ?

OpenBSD - nejlepsi jako proxy/firewall, hackeri jen jak se dozvi, ze jedete
na openBSD, jdou jinam

FreeBSD - dobry fileserver, webserver, mailserver

NetBSD - "maly" (velky) system, take pro prenosna zarizeni do ROMky nebo na
jednu disketu.

Linux - skvely webserver na dynamicke stranky

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications