Radic Promise ATA/66 a RH7.0

Dusan Jirasko Dusan na DWSoft.cz
Čtvrtek Říjen 12 17:04:20 CEST 2000

Hi All,

 LF>     Dobre poledne vsem,
 LF> pred nedavnem tu probehla depata o radici Promise ATA/66. Uz nevim
 LF> kdo, ale nekdo se dusoval, ze ho koupi a vyzkousi.
To jsem byl IMHO ja. Bohuzel jsem se k tomu dostal az tedka a tak mi ten
radic bezi teprve cca 20 min ;-)

Jinak ten Promise  vypada celkem slusne, stacilo ho strcit do PCI slotu,
pripojit disky, patchnout kernel a UDMA/66 je na svete. Zaznamenal jsem
dokonce i narust vykonu.( Predtim jsem mel na UDMA/33 cca 6 MB/s, tedka se
to pohybuje na cca 11.2 MB/s). Neni to sice zadna slava, ale na tom zeleze
(CPU: iP/100MHz, HDD :WD450AA - 5400 rpm ) je to celkem dobre.

BTW to ALL : Cim to muze byt, ze zapis na HDD mam 2x rychlejsi nez cteni ?
Mel jsem dojem, ze by to melo bejt spis obracene. (pouzivam ReiserFS, ale
stejnej vysledek jsem mel i s ext2). Myslim tim zapis skrz 100MBit sit.

 LF>  Chtel bych vedet
 LF> jak to dopadlo. Samozrejme rad uvitam, kdyz se ozve i nekdo dalsi kdo
 LF> ma s timhle radicem zkusenosti.
 LF> Pokud to bude pod RH7.0 budu jenom
Bezim to na RH 6.2 & kernel 2.2.16, ale myslim, ze na tom az tak moc
nezalezi.

ByE,
      Dušan Jirásko
 Web : www.DWSoft.cz          E-Mail : Dusan na DWSoft.cz
       www.SecureNet.cz          ICQ : 13984469
       www.BudFit.cz

... Tuhle jsem koupil desky, pulka jich hraje od začátku do poloviny ...