tiskarny opet

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Říjen 13 09:51:04 CEST 2000

Dobry den,

uplynul asi rok co jsem se naposledy ptal na barevne tisky pod linuxem a i
kdyz jsem nedavno stravil dost casu ohledne inkoustovek HP, stale je podle
meho nazoru mrtvo. Kvalitni barevnou fotku s pomoci ghostscriptu stale
nedostanete (autor driveru cdj890 pro HP Uli Wortmann mi odpovedel, ze
bohuzel uz nema cas, takze vyvoj driveru pro PhotoRet asi nepokracuje,
proklamovana podpora linuxu od HP je stale jen na papire).  Nebo uniklo mi
neco ? P.S. kvalitnim tiskem myslim srovnatelnou kvalitu (zvlaste na
photopaper) s drivery do windows.

Proto se chci optat, mate-li zkusenosti z jinymi firmami - jednak kvalitni
inkoustove tiskarny vyssi relace - jaka je podpora novych modelu apod.
Z hruzou jsem zjistil, ze napr nove Canony jsou v levnejsi tride jen GDI,
ale tezko se to zjistuje, ani sami prodavaci nevedi co to umi, ci neumi.

Muzete mi tedy nekdo doporucit s klidnym svedomim

A) inkoustovou tiskarnu do cca 5000, ktera neni GDI, ma podporu v linuxu
   a je nyni na trhu ?

B) robustni inkoustovku s fotografickou kvalitou, jejiz driver je
srovnatelny s dodanym pro Win ?

Diky moc

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *