ROUTER a forwarding

Juraj Hilovsky hilovsky na saris.unipo.sk
Pátek Říjen 13 11:09:05 CEST 2000

On Fri, 13 Oct 2000, [iso-8859-2] Ladislav Šolc wrote:

> -||
> -|| Nestaci v /etc/sysconfig/network zmenit FORWARD_IPV4=false na true ?
>
> No to mi prave nefungovalo. Proto jsem to pridal pri kazdem startu ipchains
> pri stopnuti to zase vypinam.

Nepostrehol som, aku mate verziu linuxu.
V RH6.1 bol ip-forwarding osetreny v subore
/etc/sysconfig/network:

FORWARD_IPV4=yes|no|true|false.

V RH6.2 a 7.0 je to uz v subore /etc/sysctl.conf:

net.ipv4.ip_forward = 0|1

, co priamo nastavi hodnotu v /proc/sys/net/ipv4/ip_forward.
Trochu sa mi to nepaci, lebo to neberie do uvahy pocet aktivnych
sietoviek, ale zrejme bol nejaky dovod urobit to prave tak.

jh