VNC - server na Linuxu, viewer na woknows NT4.0 - mapa klavesnice ...

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Říjen 13 12:09:23 CEST 2000

Kodet Jaroslav <kodet na nex.tel.cz> wrote:
 : Nainastaloval jsem si VNC abych nemusel behat k serveru. Funguje to krasne,
 : s jedinou vyjimkou.
 : kdyz spustim na NT -workstation vncview, tak po pripojeni vidim krasny
 : desktop X-windows,
 : ale kdyz zkusim neco do nejakeho okenka napsat, tak se nestacim divit..
 : pismenko ktere se objevi
 : je uplne jine nez to, ktere jsem zmacknul.. ANI JEDNO neni na svem miste..
 : Nesetkal se s tim nekdo ?

mne to robilo presne tak isto, tak som si zobral vnc.conf, detailne ho
presiel a doplnil spravne cesty k fontom a vsetko, a potom vnc zacalo
fungovat normalne.... co bola ta rozhodujuca pricina to netusim
(medzitym som upgradoval Xwindow, vnc, fonty a vela dalsich veci, takze
to mozno bolo nieco uplne ine)

(skusal som to iba z linuxu na linux)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |