DVB + pevna linka = PROBLEM?

Ing.Radek Skoták skotak na blansko.cz
Pátek Říjen 13 17:44:57 CEST 2000

Jaroslav Vicik wrote:

> Zdravim.
> Potrebuju rozchodit pripojeni inetu pres satelit pomoci dvb.
>
> Linux: RH6.2 + dvb
> pres modem (ppp0) - ping na proxyserver ISP funguje vporadku.
> pevna linka (eth1) - nejde ping na proxyserver ISP.

Nevidim kde je zapojen ten satelit ? to by snad melo byt nejake dvb0 ?!
Jake jsou IP na eth1 a ppp0 jaka je route table ?
Zkuste toho napsat o trosku vic :)

Jinak dvb a redhat jsem zprovoznil (trvalo to sotva 3 dny :) takze to
nejak dame dohromady jen musite upresnit podminky.

      >  DARLING, ARE YOU FINISCH ? NO, I AM SCOTIS(H) <
  /        \\  \___ (  <_> ) |  |  |  | \___ \  phone:+420506412674
 /_______  / \___  > \____/  |__|  |__|/____  > E-mail: skotak na email.cz