linux-2.4.0test9

Antonín Kolísek akolisek na centrum.cz
Pátek Říjen 13 20:59:16 CEST 2000

Zdravim
Prosim vas o radu. Stahl jsem si jadro 2.4.0-test5 vytvoril ho a jede vyborne.
Po zaplatovani na vyssi verze (test6,7,8,9) jsem se setkal s jednim a tim stejnym
problemem. Vlastni jadro se sestavi bez problemu, ale horsi je to s moduly, presne
receno s jejich instalaci (make modules_install) klasicky (podle mne) by se v tomto
kroku melo v /lib/modules vytvorit prislusny adresar (v mem pripade 2.4.0-test9)
a v nem dalsi podadresare s moduly (misc,scsi,sound,...) ale ono nic je tam link do
/usr/src/linux/..., dale adresar /kernel a v nem pohazeny dalsi podadresare.
Po upraveni lilo.conf a vyslednem restartu nedojde ke korektnimu nahrati modulu.
Nevite nekdo cim to, nebo zda-li nedelam nekde chybu?
Dekuji.

Mam Linux Red Hat 6.2

--
Antonin Kolisek