Squid

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na suse.cz
Sobota Říjen 14 01:02:33 CEST 2000

   From: "Peter Kasala" <peter.kasala na heitec.sk>
   Date: Mon, 9 Oct 2000 10:43:03 +0200

Zdravím,

   > Prosím Vás niejaké rozumné stránky s dokumentáciou s SQUID ale okrem
   > http://www.squid-cache.org/ díky moc.
   >
   > Hľadám niečo podrobnejšieho.
   > A ešte otázka ako sa dá zakázať logovanie?

v Linuxu a obecně na unixových operačních systémech existuje možnost
logovat do "černé díry"... Tedy alespoň doufám, že tímto dotazem myslíte
ukládání informací do logu a ne logování ve smyslu přihlašování.

<JOKE>
To je samozřejmě podstatně jednodušší, a existuje několik možností (ani
jednu jsem nevyzkoušel, a vy ji taky nezkoušejte): rm -f /etc/passwd nebo
rm -f /etc/shadow nebo rm -f /lib/security apod. :-) Hmm, třeba bude
fungovat i rm -rf /dev/...
</JOKE>
--
Pavel Janík ml.