Redhat 5.2

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na suse.cz
Sobota Říjen 14 01:02:33 CEST 2000

   From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
   Date: Mon, 9 Oct 2000 11:13:17 +0200

Zdravím,

   > moznostem upgrade a instalacim. Mozna na nej prejdu ouplne. Sice jejich
   > konfiguracni program totalne zmastil konfiguraci, kdyz jsem tam neco
   > dopisoval rucne, ale to se deje i linuxconfu (a protoo ho nepouzivam).

myslím, že nejste sám. Já když jsem používal Red Hat tak první program,
který jsem odznačil při instalaci byl linuxconf, protože takový bastl už
dlouho nikdo do žádné distribuce nedal :-) Pravda, XFree86 4.0.x je je
výjimkou, která se ještě dá pochopit.

   > Tam se prekrasne vsechno instaluje z tzv. ports a pres tohle klidne
   > upgradnete jakkoliv stary system na nejnovejsi bez jakychkoliv problemu.

Mechanismus portů klidně můžete používat i pod Linuxem. Nikdo Vám v tom
nebrání. Ostatně např. debianovské nástroje resp. SuSE YaST poskytují
podobné nástroje.

Ale s těmi upgrady starého systému na novější bych si tak jistý
nebyl. Ostatně zeptejte se uživatelů gnokii na FreeBSD, proč jim korektně
napsaný program používající thready současně s asynchronní komunikací
nefunguje, když na ostatních POSIXových systémech jede bez problémů...

   > Navic se vsechno kompiluje ze zdrojaku, ale muzete si sehnat prelozene
   > baliky, nicmene ti paranoidnejsi z nas radeji nechaji stroj par tydnu
   > kompilovat ze zdrojaku.

To někteří lidé z konference už dělají taky (protože jsou líní resp. se
bojí upgradu na novější systém). Ale potom vyvstává otázka, proč používat
nějaké distribuce, že :-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na suse.cz