set_rtc_mmss: can't update from ...

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na suse.cz
Sobota Říjen 14 01:02:33 CEST 2000

   From: Ondra Zima <ondra.zima na homolka.cz>
   Date: Tue, 10 Oct 2000 12:20:06 +0200

Zdravím,

   > Uz par tydnu mi kernel hlasi tuto hlasku. Muze mi nekdo poradit, jak
   > se ji zbavit?

přečtěte si ve zdrojácích jádra, kdy se vypisuje a uvidíte
(arch/i386/kernel/time.c):

        if (abs(real_minutes - cmos_minutes) < 30) {
                if (!(save_control & RTC_DM_BINARY) || RTC_ALWAYS_BCD) {
                        BIN_TO_BCD(real_seconds);
                        BIN_TO_BCD(real_minutes);
                }
                CMOS_WRITE(real_seconds,RTC_SECONDS);
                CMOS_WRITE(real_minutes,RTC_MINUTES);
        } else {
                printk(KERN_WARNING
                       "set_rtc_mmss: can't update from %d to %d\n",
                       cmos_minutes, real_minutes);
                retval = -1;
        }

Vypadá to na problém s RTC resp. časem v CMOS.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na suse.cz