DVB + pevna linka = PROBLEM?

Jaroslav Vicik jardav na hotmail.com
Sobota Říjen 14 11:19:48 CEST 2000

>Ve verzi ovladace ktere pouzivam je treba specifikovat z jakeho zarizeni se
>budou
>pakety odesilat. Pravdepodobne mate v souboru dvbd.h radek #network_device
>ppp0
>po prepsani na eth0 a prekompilovani to bude chodit.

No abych to ujasnil, pisu sem, protoze jsem uz vyzkousel vsechno co me
napadlo.
Soubor dvbd.h znam, skoro nazpamet.
Kdyz prekladam dvbd pro ppp0, tak mam samozrejme v dvbd.h radek:
#network_device ppp0.
Kdyz prekladam dvbd pro eth1, tak mam samozrejme v dvbd.h radek:
#network_device eth1.

A presto mi to nechodi!!!!!!
:-(
Jde mi o to ze to pres modem jede a pres pevnou linku ne. Preklad mam
spravne.

Jaroslav Vicik