ANNOUNCE: Linuxovy vikend vo Zvolene

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Říjen 14 10:28:52 CEST 2000

On 14 Oct 2000 06:20:09 +0200, Milan WWW Pikula wrote:

: a zaroven Vas na nu co najsrdecnejsie pozyvam. Oznamovana je na poslednu
: chvilu, lebo to uz vyzeralo, ze sa nepodari zabezpecit ubytovanie. Takze
: pozor, je to uz O DVA TYZDNE!

Inymi slovami vtedy, ked polovica ludi niekam cestuje na dusicky
stretnut sa s rodinou (a druha polovica pojde o tyzden).

Ludia dobri, myslite na taketo veci, ked nieco podobne organizujete
takto narychlo - ja by som napr. do Zvolena rad prisiel, aj na
prednaske by sa dalo dohodnut, ale prave z tohoto dovodu nemozem -
som na Morave :-(

Zdravi
--
				Stano