Linux, PIII a seriove cislo procesoru

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Sobota Říjen 14 23:45:13 CEST 2000

On Sat, 14 Oct 2000, Ales Nehyba wrote:

> Planuji upgrade procesoru na Pentium III a pri teto prilezitosti bych se
> chtel zeptat jak je na tom Linux a aplikace pro nej s moznosti potlaceni
> serioveho cisla procesoru. Muze mne nekdo nasmerovat nekam, kde se toto
> resi(lo), pripadne rict jaky SW bych si mel sehnat?

ASUS (a asi i jine) motherboardy na to maji volbu v BIOSU. Predpokladam,
ze kdyz je to zakazane tam, tak ze se to projevi na vsech OS (vzhledem k
tomu, ze cteni ID neni zrejme funkci BIOS, tak tam musi byt nejaky jiny
hack).

A nebo ne? Ma o tom nekdo prehled?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.