smbmount a prava root

Vladislav Švadlenka vladislav.svadlenka na trion.cz
Neděle Říjen 15 23:54:36 CEST 2000

Problem bude muj, neumim dat smbmount setuid root, (snazim se, prohledavm
man atd. ale asi jsem nepochopil)
moc diky za postrceni
Vlada

"Radovan Garabik" <garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk> píše v
diskusním příspěvku news:971602255.364336 na cdwork.cvt.stuba.sk...

spread!