rsync nad ssh

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Říjen 16 05:48:11 CEST 2000

On Thu, Oct 12, 2000 at 01:25:59PM +0200, Dan Ohnesorg wrote:

> No ja nevim, jestli tohle chcete slyset, ale na to ma rsync snad parametr
>
> --rsh=ssh

to je sice pravda, ale nejak to nechce brat do uvahy ... rsyncoval som textovy
subor a zapol som sniffer - vysledok: islo to nekryptovane ...

mozno je chyba niekde celkom inde (skusal som samzorejme aj plnu cestu
--rsh=/usr/bin/ssh)

--

5o

   Ing. Peter Mann		e-mail: Peter.Mann na tuke.sk
   UVT - TU Kosice		ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
     PM2185-RIPE