Prevod HW adresa na neco _human readable_

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Říjen 16 07:28:39 CEST 2000

Miroslav Petricek wrote:

> Pokud mají IP adresu přidělenou od DHCP serveru, tak se stačí
> podiívat do /etc/dhcp.leases
>
> Možná by taky fungovalo poslat ping na adresu lokálního broadcastu
> (ping 192.168.0.255 -b). To by mohlo naplnit ARP tabulku a pak
> už by arp -a mohl něco povědět.

toto je len tak vystrel do vsduchu a nepomohlo bi reverzne arp?
vzivote som stim nerobil ale mylim ze som cital v popise balicku ze bi
to malo zistovat opacnu hodnotu ako arp.
arp ip->hw
rarp hw->ip (teda aspon ja si to takto predstavujem)

--
- Emacs je slozity operacni system, jen mu chybi nejaky
  dobry textovy editor.

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-