Oracle 8161 - zakladani databaze

David Toman dtoman na aapf.cz
Pondělí Říjen 16 08:08:18 CEST 2000

Já při instalaci Oracle nevytvářím základní databázi už při instalaci, ale
manuálně až po instalaci. Podobný problém jsem řešil, když jsem password file
umístil jinam, než ho Oracle očekával. Ale to by snad neměl být tento případ.
Zkuste zkontrolovat, zda běží listener i samotný Oracle se správnými ORACLE_SID.

S pozdravem
D. Toman

--
This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO penzijni fond, a.s.    fax    : +420 19 7733290
nam. Ceskych bratri 8               GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic    e-mail : dtoman na pef.skoda.cz