HD mirror

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Říjen 16 08:37:48 CEST 2000

| Jestli masina nenajela po beznem restartu, tak to zcela jiste nebylo
| nastavene spravne. Jestli je 10 hodin na vygenerovani zrcadla tezko
| posoudit, protoze nerikate jak velke to byly disky, jestli to byly SCSI
| disky nebo IDE a v pripade IDE jestli byly na stejne ksande (moc
| spatny napad) nebo na jine. Kolik ten stroj mel pameti a tak podobne.
|
| RAID je v jadrech uz dost dlouho a podle me je velice solidne odladen.
|
| zdravim
| dan

Mne to delalo neco podobneho. Zkousel jsem to na jednom IDE disku (pan
"podnikatel" mi vyhradil na praci jednu 486 s 540MB diskem), tedy md0 byl
na /hda5 a /hda6 v RAID1. Po vypnuti pri naprostem klidu stroje uz raid
nenabehl, s tim, ze mam zkontrolovat pole. Kontrola nic nenasla, reklo mi
to, ze je to OK, nicmene nabehnout odmitalo i nadale, jedina cesta byla
znovuvytvoreni raidu (a tim i smazani vseho co tam bylo). Pri regulernim
vypnuti vsak nabihalo naprosto v poradku.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications